linneeaosv.blogg.se

kom fram

Kategori: Allmänt

Jag vill dricka vin och pausa drickande för att kyssas känns viktigare. Lära mig tycka om äcklig ost som man bör gilla när man fyllt vuxen. Jävlar jag fyller fan 20 om 5 månader. Jag vill gå långa promenader och prata hela nätterna och vill att någon ska hålla för munnen på mig titta mig in i ögonen och avluta meningen med en kyss som säger att allt kommer bli bra och att du inte behöver ora dig. Din mamma kommer inte dö din familj kommer inte drabbas av cancer igen. Ni har drabbats av de värsta redan. Vart är du random människa som bara lyssnar och ger bra tips samtidigt som du får mig galen. Nattliga promenader. Rulla över övergångställ och titta på stjärnorna. Chris Martin sjunger fix u och du säger att du kommer fixa mig även fast du aldrig kommer kunna de. Men de känns skönt just då "

Kommentarer


Kommentera inlägget här: