linneeaosv.blogg.se

eeeeeeeeehehe rubrik?

Kategori: Allmänt

tjabba. idag är det lördag, som om ni inte visste de? aja, vi återgår till dagens bravader snart. i torsdags hade vi studiedag, så jag anna och shiwan sov hos emelie som var hemma själv. vi hade en välbehövlig myskväll, somnade sen och jag skedade och pratade med anna i sömnen. jag gör så konstiga saker när jag sover, helt sjukt. för någon vecka sen så drömde jag att jag satt i kassan på jobbet (ica) och helt plötsligt så har en kund köpte ett par konstiga äpplen, så var jag tvungen att kolla i den lilla permen vid kassan vilket PLU-nr äpplena hade. jag drömde alltså detta, men jag minns att jag försökte skriva in mitt lösen på datan för att kuna hitta numret till äpplerna. aja ni kanske inte hänger med nu men spela rolaaand. igår(fredag) mös jag på tabasco med aida och emelie. vi hamnade på ett bjurhovda djs disco. eeeh oj mena pluto. och idag, som sagt är lördag, rövade ica mig på min lediga dag. har tillbringat sju timmar av denna dag med att säga " hej hej, var det bra så?, tack tack, vill du ha kvitto?". nu ska jag sova för de är så jävla skönt. unt unts fest party. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: