linneeaosv.blogg.se

man kan inte jämföra problem

Kategori: Allmänt

om man hela tiden ska jämföra sig själv med andra blir man galen. jag vet att speciellt tjejer tävlar omedvetet mot andra i utseende mm. de är inget vi gör med flit. man känner sig hotad, man blir rädd och osäker. jag vet att vi alla känt så någon gång, de är mänskligt. men om vi hela tiden ska jämföra oss med andra kommer vi aldrig bli nöjda. du är du och jag är jag. jag har på mig det jag vill och det du vill. men jag kan bli så trött på människor som dömer än utifrån vad man hört från andra? suck. en annan sak jag blir trött på är att de är så fel att framföra sina åsikter? då är man helt plötsligt rasist eller kränker någon. åh blir så trött på mänskligheten ibland. man kan heller inte jämföra sina problem med andras. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: