linneeaosv.blogg.se

I HELVETE HELLER

Kategori: Allmänt

I mars frågade rektorn mig om jag ville gå ett fjärde år på Rudbeck efter allt som hänt. De trodde inte jag skulle orka plugga upp de två IG:n jag hade från tvåan samtidigt som jag pluggade alla andra ämnen. Direkt ville jag fråga om han var dum i huvudet? Inte en chans att jag skulle sätta min fot på Rudbeck i höst, jag skulle klara de. Jag har gråtit, skrikit, velat elda upp mina böcker, hatat mina lärare, somnat med ångest , vaknat med hjärtklappning, varit arg. Nu 3 månader senare så ligger jag här i min säng. Med blandade känslor. Är så ledsen men glad samtidigt. Framför allt så jävla nöjd. Om 10 dagar tar jag studenten med 20 VG, 2 MVG och 7 G:n. De är inte dem betygen jag hade förväntat mig, jag siktade högre. Men nu, när jag ligger här, är jag så jävla nöjd. Jag har visst skjutit upp två ämnen till september, men de gör inget. Jag klarade både Italienska avtäntningen och Matte B. På en vecka dessutom.

Ingen trodde på mig, och jag klarade de. De fanns ingen tid för känslor förra veckan, jag skulle bara klara allt. De var mitt mål. JAG GJORDE DET!!!!! JAG KLARADE MINA PROV.

Inte fan skulle jag gå ett fjärde år, fan heller!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: